Nasz klient to międzynarodowa firma z ugruntowaną pozycją rynkową i imponującą 200 letnią historią, numer 1 na rynku europejskim i amerykańskim w produkcji półproduktów z metali nieżelaznych: miedzi i stopów miedzi i zdecydowany lider wśród lokalnych dostawców sektora budowlanego, motoryzacyjnego, przemysłu produktów klimatyzacyjnych i chłodniczych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje aktualnie do swojego oddziału w Polsce osoby na stanowisko:

Polska Południowa
Nr ref: MD/X/JK/2021
Handel

Managing Director / Oddział w Polsce

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • wsparcie strategicznego kierunku rozwoju polskiej spółki zależnej w celu utrzymania pozycji lidera na lokalnym rynku, zainicjowania nowych możliwości sprzedaży/ poszerzenia portfolio produktów, a docelowo również rozbudowę obecnej powierzchni magazynowej
  • opracowywanie i realizację strategii biznesowych w celu osiągnięcia celów krótko i długoterminowych
  • raportowanie do centrali, dostarczanie informacji rynkowych, analiz i doradztwa strategicznego
  • opracowywanie i wdrażanie biznesplanów w celu poprawy marż i efektywności kosztów
  • utrzymywanie dobrych i opartych na zaufaniu relacji z partnerami biznesowymi
  • nadzorowanie działalności firmy, wyników finansowych, stanu BHP
  • nadzorowanie, motywowanie i kierowanie kilkunastoosobowym zespołem w Polsce
  • odpowiedzialność za klarowność komunikacji zasad i wytycznych firmy oraz ich przestrzeganie.

wymagania:


  • kilkuletnie, udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowiskach zarządczych: Dyrektor Zarządzający/ Business Unit Manager/ Branch Director / Subsidiary Director, inne w firmach z sektora
  • wykształcenie wyższe, najchętniej na kierunku: zarządzanie biznesem, marketing, sprzedaż, ekonomia, finanse, podobne
  • znajomość polskiego rynku półwyrobów nieżelaznych
  • wiedza i doświadczenie w zakresie przygotowywania i wdrażania planów strategicznych i biznesowych
  • swobodne poruszanie się w obszarze finansów
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (znajomość j. niemieckiego będzie atutem)
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
  • mocny profil niezależnie działającego przedsiębiorcy z doświadczeniem handlowym i w rozwoju biznesu
  • umiejętność strategicznego myślenia
  • doskonale rozwinięte umiejętności komunikowania się, negocjacji i prezentacji
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • kreatywność, inicjatywa, odpowiedzialność.

oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej o zasięgu międzynarodowym ukierunkowanej na etykę, ochronę środowiska i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, pioniera w jakości i wysokiej klasy obsługi klienta
  • stanowisko w randze Członka Zarządu z dużą dozą niezależności i samodzielności w działaniu, inicjowaniu i realizowaniu pomysłów oraz realnym wpływem na funkcjonowanie i dalszy rozwój Oddziału w Polsce
  • niezbędne narzędzia pracy zgodnie z polityką firmy: laptop, telefon, samochód, szkolenia
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz roczna premia w oparciu o osiągniętą zyskowność w Grupie
  • model pracy do uzgodnienia indywidualnie / możliwa praca hybrydowa .


Prześlij swoje CV

Aplikacje zawierające: CV, list motywacyjny (w jęz. polskim i/lub obcym, jeśli wymagana jest znajomość języka) prosimy przesłać wypełniając poniższy formularz z zaznaczeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.



    * dopuszczalne pliki *.doc, *.docx, *.pdf, *.odt.
    * maksymalny rozmiar pliku to 2 MB



    Prześlij swoje swoje CV do bazy danych Business Consulting (search & selection)

    Wyślij CV