Nasz klient to międzynarodowa firma z ugruntowaną pozycją rynkową i imponującą 200 letnią historią, numer 1 na rynku europejskim i amerykańskim w produkcji półproduktów z metali nieżelaznych: miedzi i stopów miedzi i zdecydowany lider wśród lokalnych dostawców sektora budowlanego, motoryzacyjnego, przemysłu produktów klimatyzacyjnych i chłodniczych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje aktualnie do swojego oddziału w Polsce osoby na stanowisko:
Polska Południowa Nr ref: MD/X/JK/2021 |
Handel
|
Managing Director / Oddział w Polsce
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- wsparcie strategicznego kierunku rozwoju polskiej spółki zależnej w celu utrzymania pozycji lidera na lokalnym rynku, zainicjowania nowych możliwości sprzedaży/ poszerzenia portfolio produktów, a docelowo również rozbudowę obecnej powierzchni magazynowej
- opracowywanie i realizację strategii biznesowych w celu osiągnięcia celów krótko i długoterminowych
- raportowanie do centrali, dostarczanie informacji rynkowych, analiz i doradztwa strategicznego
- opracowywanie i wdrażanie biznesplanów w celu poprawy marż i efektywności kosztów
- utrzymywanie dobrych i opartych na zaufaniu relacji z partnerami biznesowymi
- nadzorowanie działalności firmy, wyników finansowych, stanu BHP
- nadzorowanie, motywowanie i kierowanie kilkunastoosobowym zespołem w Polsce
- odpowiedzialność za klarowność komunikacji zasad i wytycznych firmy oraz ich przestrzeganie.
wymagania:
- kilkuletnie, udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowiskach zarządczych: Dyrektor Zarządzający/ Business Unit Manager/ Branch Director / Subsidiary Director, inne w firmach z sektora
- wykształcenie wyższe, najchętniej na kierunku: zarządzanie biznesem, marketing, sprzedaż, ekonomia, finanse, podobne
- znajomość polskiego rynku półwyrobów nieżelaznych
- wiedza i doświadczenie w zakresie przygotowywania i wdrażania planów strategicznych i biznesowych
- swobodne poruszanie się w obszarze finansów
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (znajomość j. niemieckiego będzie atutem)
- prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
- mocny profil niezależnie działającego przedsiębiorcy z doświadczeniem handlowym i w rozwoju biznesu
- umiejętność strategicznego myślenia
- doskonale rozwinięte umiejętności komunikowania się, negocjacji i prezentacji
- bardzo dobra organizacja pracy
- kreatywność, inicjatywa, odpowiedzialność.
oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej o zasięgu międzynarodowym ukierunkowanej na etykę, ochronę środowiska i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, pioniera w jakości i wysokiej klasy obsługi klienta
- stanowisko w randze Członka Zarządu z dużą dozą niezależności i samodzielności w działaniu, inicjowaniu i realizowaniu pomysłów oraz realnym wpływem na funkcjonowanie i dalszy rozwój Oddziału w Polsce
- niezbędne narzędzia pracy zgodnie z polityką firmy: laptop, telefon, samochód, szkolenia
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz roczna premia w oparciu o osiągniętą zyskowność w Grupie
- model pracy do uzgodnienia indywidualnie / możliwa praca hybrydowa .