Nasz klient to polska sieć odzieżowa (ok. 100 salonów sprzedaży) należąca do grupy kapitałowej, działająca od ponad 20 lat na rynku polskim, obecna również na Litwie, Ukrainie i Węgrzech oraz w Czechach i Rosji. W związku z dynamicznym rozwojem/ ekspansją na rynki zagraniczne/ integracją z zagranicznymi platformami marketplace i troską o zapewnienie swoim klientom jak najwyższej jakości usług poszukuje aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:

Łódż/Warszawa
Nr ref: PM/X/JK/2021
Handel

IT Project Manager (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • zarządzanie i prowadzenie projektów na poziomie produkcji i wdrożenia nowego oprogramowania i funkcjonalności (zagraniczny dostawca)
  • współpracę w zakresie realizacji projektu z klientem wewnętrznym: Dz. Logistyki, Finansów, Planowania/Analiz, E-shop i klientem zewnętrznym: podwykonawcy odpowiedzialni za wdrożenia/ modyfikacje
  • nadzór nad zespołami programistycznymi i testerskimi
  • tworzenie i zarządzanie harmonogramem i budżetem projektu, roadmap
  • tworzenie wymagań funkcjonalnych dla nowego oprogramowania i modyfikacji, backlog
  • raportowanie projektów
  • zarządzanie dokumentacją projektową
  • analizę przepływu danych pomiędzy systemami biznesowymi
  • proponowanie zmian, modyfikacji w zakresie rozwoju oprogramowania i migracji danych
  • identyfikację oraz rozwiązywanie bieżących problemów, inicjowanie działań korygujących, eliminowanie ryzyka oraz istotnych odchyleń od planu
  • działania operacyjne w zakresie identyfikowania problemów w odniesieniu do przepływów, procesów biznesowych w istniejących narzędziach, aplikacjach i systemach.

wymagania:

  • min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku IT PM, w znacznym stopniu samodzielnym w zakresie odpowiedzialności/ rozwiązywania problemów - mile widziane w firmach retail/ e-commerce
  • udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu projektów IT w oparciu o metodyki projektowe
  • rozumienie cyklu życia produktu
  • rozumienie procesów biznesowych i umiejętność ich przekładania na wymagania funkcjonalne produktu
  • znajomość technologii bazy danych
  • doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP/ e-commerce/e-sklep
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym umożliwiająca posługiwanie się dokumentacją techniczną oraz swobodną komunikację/ kontakt z zagranicznymi dostawcami oprogramowania
  • MS Office, internet, system ERP i WMS. Narzędzia dev, Firebird, MS SQL, Oracle, PostgreSQL
  • komunikatywność/ nastawienie na pracę zespołową
  • gotowość do nieustannego uczenia się i rozwijania kompetencji własnych i zespołu.

oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie (planowane otwarcie 50 salonów w kolejnych latach, rozwój e-commerce/ e-shop w Polsce i UE, integracja z zagraniczną platformą marketplace)
  • bardzo dobrą atmosferę w firmie nastawionej na wzajemną współpracę i budowanie relacji, z wartościami, szacunkiem do pracownika
  • możliwość realizacji bardzo rozwojowych projektów w obszarze retail związanych z wyjściem na rynki zagraniczne
  • stabilne, długofalowe zatrudnienie
  • szkolenia i inwestowanie w rozwój pracownika
  • pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta multisport, atrakcyjny system rabatowania dla pracowników na produkty firmy (do 50%)
  • niezbędne narzędzia pracy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (do wyboru)
  • elastyczną formę pracy w trybie: stacjonarnym + home-office. 

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty