Nasz klient to polska sieć odzieżowa (ok. 100 salonów sprzedaży) należąca do grupy kapitałowej, działająca od ponad 20 lat na rynku polskim, obecna również na Litwie, Ukrainie i Węgrzech oraz w Czechach i Rosji. W związku z dynamicznym rozwojem/ ekspansją na rynki zagraniczne/ integracją z zagranicznymi platformami marketplace i troską o zapewnienie swoim klientom jak najwyższej jakości usług poszukuje aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:
Łódż/Warszawa Nr ref: PM/X/JK/2021 |
Handel
|
IT Project Manager (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- zarządzanie i prowadzenie projektów na poziomie produkcji i wdrożenia nowego oprogramowania i funkcjonalności (zagraniczny dostawca)
- współpracę w zakresie realizacji projektu z klientem wewnętrznym: Dz. Logistyki, Finansów, Planowania/Analiz, E-shop i klientem zewnętrznym: podwykonawcy odpowiedzialni za wdrożenia/ modyfikacje
- nadzór nad zespołami programistycznymi i testerskimi
- tworzenie i zarządzanie harmonogramem i budżetem projektu, roadmap
- tworzenie wymagań funkcjonalnych dla nowego oprogramowania i modyfikacji, backlog
- raportowanie projektów
- zarządzanie dokumentacją projektową
- analizę przepływu danych pomiędzy systemami biznesowymi
- proponowanie zmian, modyfikacji w zakresie rozwoju oprogramowania i migracji danych
- identyfikację oraz rozwiązywanie bieżących problemów, inicjowanie działań korygujących, eliminowanie ryzyka oraz istotnych odchyleń od planu
- działania operacyjne w zakresie identyfikowania problemów w odniesieniu do przepływów, procesów biznesowych w istniejących narzędziach, aplikacjach i systemach.
wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku IT PM, w znacznym stopniu samodzielnym w zakresie odpowiedzialności/ rozwiązywania problemów - mile widziane w firmach retail/ e-commerce
- udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu projektów IT w oparciu o metodyki projektowe
- rozumienie cyklu życia produktu
- rozumienie procesów biznesowych i umiejętność ich przekładania na wymagania funkcjonalne produktu
- znajomość technologii bazy danych
- doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP/ e-commerce/e-sklep
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym umożliwiająca posługiwanie się dokumentacją techniczną oraz swobodną komunikację/ kontakt z zagranicznymi dostawcami oprogramowania
- MS Office, internet, system ERP i WMS. Narzędzia dev, Firebird, MS SQL, Oracle, PostgreSQL
- komunikatywność/ nastawienie na pracę zespołową
- gotowość do nieustannego uczenia się i rozwijania kompetencji własnych i zespołu.
oferujemy:
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie (planowane otwarcie 50 salonów w kolejnych latach, rozwój e-commerce/ e-shop w Polsce i UE, integracja z zagraniczną platformą marketplace)
- bardzo dobrą atmosferę w firmie nastawionej na wzajemną współpracę i budowanie relacji, z wartościami, szacunkiem do pracownika
- możliwość realizacji bardzo rozwojowych projektów w obszarze retail związanych z wyjściem na rynki zagraniczne
- stabilne, długofalowe zatrudnienie
- szkolenia i inwestowanie w rozwój pracownika
- pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta multisport, atrakcyjny system rabatowania dla pracowników na produkty firmy (do 50%)
- niezbędne narzędzia pracy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (do wyboru)
- elastyczną formę pracy w trybie: stacjonarnym + home-office.