Dla naszego klienta, firmy polskiej o solidnej, ukształtowanej pozycji w branży energetycznej działającej od 2010 roku na rynku inwestycyjnym w modelu B2B, świadczącej kompleksowe usługi w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji w branży elektrycznej (montaż, serwis, audyt techniczny, wsparcie w modernizacji) oraz sprzedaż produktową w tej samej kategorii, w tym E-Commerce (5 sklepów) poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:
województwo wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie, kujawsko-pomorskie ewentualnie pomorskie. Nr ref: SdsOKK/JK/2024 |
Energetyka
|
Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- realizację planów sprzedażowych poprzez przejęcie odpowiedzialności za obsługę klientów w regionie i stopniowe pozyskiwanie nowych i obsługa nowych inwestycji
- zbudowanie relacji z klientami i utrzymanie poziomu sprzedaży a z czasem jej zwiększenie w podległym regionie
- koordynację całego procesu obsługi inwestycji z wykorzystaniem autorskiego systemu firmy
- okresowe raportowanie do Przełożonego.
Wymagania:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w sektorze energetycznym lub innym technicznym (instalacje elektryczne /nisko-prądowe, instalacje alarmów zabezpieczających, klimatyzacji, sektor wodno-kanalizacyjny itp.) z klientami będącymi przedsiębiorcami /właścicielami firm
- preferowana znajomość branży energetycznej i dobre rozumienie procesu inwestycyjnego w sektorze energetycznym /instalacji energetycznych od A do Z
- dobre zrozumienie specyfiki i wyzwań stojących przed przedsiębiorcami w zakresie branży energetycznej
- solidne umiejętności sprzedażowe oparte na sprawdzonych metodach, np. Zasady Sandlera lub inne podobne techniki sprzedaży
- zaangażowanie i dobra organizacja pracy
- otwartość na naukę i dalszy rozwój
- dojrzałość życiowa i emocjonalna.
Oferujemy:
- stabilną Formę Zatrudnienia: umową o pracę i czytelny i prosty system premiowy
- nowoczesne narzędzia pracy, w tym samochód nie starszy niż 2 lata, laptop marki Apple (MacBook Air), telefon komórkowy i profesjonalne słuchawki
- zrównoważony Czas Pracy: stałe godziny pracy biurowej (8.00-16.00, poniedziałek-piątek), bez konieczności pracy w nadgodzinach czy weekendy oraz elastyczny czas pracy zdalnej (w terenie)
- model Pracy „No Office”: możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca, które zapewnia odpowiedni dostęp do internetu i zasięg telefoniczny.
- szerokie możliwości rozwoju poprzez szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki zasobów oraz osobisty budżet na zakup szkoleń i materiałów.
- możliwość pracy w środowisku, które ceni innowacyjność, etykę i długoterminowe relacje z klientami, zgodnie z filozofią NieSprzedawania
- możliwość wpływania na kształtowanie zrównoważonej przyszłości w branży energetycznej.