Nasz klient to polska sieć odzieżowa (ok. 100 salonów sprzedaży) należąca do grupy kapitałowej, działająca od ponad 20 lat na rynku polskim, obecna również na Litwie, Ukrainie i Węgrzech oraz w Czechach i Rosji. W związku z dynamicznym rozwojem/ ekspansją na rynki zagraniczne/ integracją z zagranicznymi platformami marketplace i troską o zapewnienie swoim klientom jak najwyższej jakości usług poszukuje aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:
Łódż/Warszawa Nr ref: ITA/X/JK/2021 |
Handel
|
IT Administrator (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- konfigurację i utrzymanie sieci komputerowych, serwerowych systemów operacyjnych Windows i Linux, systemów wirtualizacji ESX, baz danych
- monitorowanie i usuwanie błędów w zakresie działania sieci i serwerów
- stosowania narzędzi diagnostycznych w odniesieniu do środowiska sieciowego i serwerowego
- utrzymanie systemu backupu
- udział w projektach związanych z utrzymaniem i rozbudową infrastruktury.
wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku IT Administrator lub innym podobnym w zarządzaniu infrastrukturą sieciową i serwerową w miarę samodzielnym/niezależnym w zakresie odpowiedzialności/ rozwiązywania problemów - optymalnie w firmach retail /dodatkowy atut/
- udokumentowane doświadczenie w pracy w oparciu o metodyki projektowe (fakultatywnie: np. Agile, Prince )
- doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą sieciową i serwerową
- doświadczenie w pracy z wirtualizatorami ESXi
- doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami diagnostycznymi ad sieci i systemów operacyjnych
- doświadczenie w zakresie konfiguracji i utrzymania routerów i firewalli
- znajomość technologii w zakresie konfiguracji i utrzymania (Dell, Mikrotik, Ubiquiti, Extreme Networks, Zabbix, Nakivo, Firebird, MS SQL, Oracle, PostgreSQL) będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym umożliwiająca posługiwanie się dokumentacją techniczną oraz swobodną komunikację/kontakt z zagranicznymi dostawcami
- zaangażowanie w wyznaczone zadania
- dobra organizacja pracy
- gotowość do uczenia się / rozwijania swoich kompetencji.
oferujemy:
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie (planowane otwarcie 50 salonów w kolejnych latach, rozwój e-commerce/ e-shop w Polsce i UE, integracja z zagraniczną platformą marketplace)
- bardzo dobrą atmosferę w firmie nastawionej na wzajemną współpracę i budowanie relacji, z wartościami, szacunkiem do pracownika
- możliwość realizacji bardzo rozwojowych projektów w obszarze retail związanych z wyjściem na rynki zagraniczne
- stabilne, długofalowe zatrudnienie
- szkolenia i inwestowanie w rozwój pracownika
- pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta multisport, atrakcyjny system rabatowania dla pracowników na produkty firmy (do 50%)
- niezbędne narzędzia pracy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (do wyboru)
- elastyczną formę pracy w trybie: stacjonarnym + home-office.