Dla naszego klienta, firmy Maxymiser założonej w 2006 r. w Londynie, z biurami zlokalizowanymi m.in. w Nowym Yorku, Chicago, Dusseldorfie, Londynie i San Francisco, lidera na rynku online testing, personalisation and cross-channel optimization solutions, poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:

Warszawa
Nr ref: GM/M/JK
Informatyka

General Manager (Global Technical Services, Oddział w Polsce) (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • zarządzanie operacyjne i administracyjne oddziałem firmy w Polsce, w tym nadzorowanie pracy zespołów projektowych GTS - Global Technical Services (ok. 30-sto osobowy zespół testerów i FrontEnd deweloperów)
  • zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania biura w Warszawie, w tym zarządzanie: budżetem operacyjnym, administracją biura (planowanie, kontrola oraz raportowanie kosztów związanych z prowadzeniem biura w Polsce - przy wsparciu zewnętrznych firm outsourcingowych w obszarze prawnym, księgowym, technicznym)
  • zarządzanie podległym zespołem, w tym między innymi: bezpośrednie nadzorowanie prac liderów zespołów i prowadzonych kampanii, monitorowanie wydajności oraz przestrzegania procedur, zarządzanie systemem motywacyjnym
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku polskim

wymagania:

  • udokumentowane, kilkuletnie doświadczenie zawodowe (w tym min 5-letnie w zarządzaniu 25+ osobowym zespołem) w obszarze IT, najlepiej w sektorze SaaS, computer software, online media lub podobnych, w obszarze Team Management/Project Management/Operations
  • doświadczenie w pracy na rynkach zagranicznych (USA/Wielka Brytania), w firmach z kapitałem amerykańskim/angielskim lub doświadczenie w pracy w środowisku wielokulturowym, organizacjach międzynarodowych
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego, znajomość j. rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane w obszarze IT)
  • doświadczenie w zarządzaniu budżetem lub dobre zrozumienie zasad budżetowania
  • zdolność do definiowania problemów, zbierania danych, ustalania faktów i wyciągania wniosków
  • umiejętność zarządzania operacjami
  • znajomość ogólnych zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi
  • doskonałe zdolności komunikacyjne
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • miękki styl zarządzania

oferujemy:

  • pracę w firmie z kapitałem zagranicznym, stabilnej, o ugruntowanej pozycji na rynkach światowych
  • możliwość uczestniczenia w projekcie start-up w jego początkowej fazie i aktywnego kształtowania wizerunku firmy na rynku polskim
  • pracę przy realizacji niszowych, wysoko wyspecjalizowanych i urozmaiconych projektów dla znanych, światowych marek

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty