Warszawa
Nr ref: CM/X/JK/BC
Nieruchomości

Country Manager (Dyrektor Oddziału w Polsce) (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

Prosimy przesłać aplikacje zawierające: cv i list motywacyjny (wersja w języku polskim i angielskim).
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a nadesłane aplikacje nie będą kandydatom zwracane. 

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych Business Consulting Iwona Szybka z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 123A, wpis nr 51 w rejestrze agencji zatrudnienia (administrator danych) oraz na ich przetwarzanie w celu niezbędnym dla realizowanych przez ten podmiot w imieniu własnym lub na rzecz jego klientów procesów rekrutacyjnych (obecnie lub w przyszłości) w trybie zgodnym z przepisami prawa polskiego, w tym w szczególności wskazanymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity w Dz. U. z roku 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz w aktach wykonawczych do powołanej ustawy.
Ponadto oświadczam, iż podane przeze mnie dane podaję dobrowolnie oraz że zostałem/-łam poinformowany/-a o nazwie i adresie administratora danych, celu ich zbierania, a także o prawie dostępu do treści swoich danych oraz prawie do ich poprawiania.”  

wymagania:

  • znajomość sektora nieruchomości, zarówno w zakresie administracji i zarządzania terenami inwestycyjnymi, jak i planowania, rozwoju i realizacji działań deweloperskich (preferowane w obszarze nieruchomości mieszkaniowych)
  • kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu firmą lub multidyscyplinarnymi zespołami/ departamentami w strukturach międzynarodowych
  • wykształcenie wyższe: architektura, inżynieria, ekonomia lub pokrewne, mile widziane studia podyplomowe z zakresu zarządzania firmą lub MBA
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • doświadczenie w zarządzaniu administracją, w negocjacjach z bankami oraz w rozwoju urbanistycznym terenów inwestycyjnych
  • zdolności przywódcze
  • umiejętność zarządzania zespołem i jego motywowania
  • multidyscyplinarność w podejściu do tematów biznesowych

oferujemy:

Pracę pełną wyzwań na stanowisku podlegającym pod Zarząd zagranicznej centrali.

Ofertę kierujemy również do kadry zarządzającej z innych miast Polski, firma zapewnia wsparcie w zakresie relokacji.

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty