Dla naszego klienta, międzynarodowego operatora call center / internetowego brokera rynku forex specjalizującego się w handlu towarami, walutami, kontraktami CFD i wskaźnikami, do nowo utworzonego biura w Warszawie, które będzie pierwszym punktem kontaktu dla każdego zapytania od polskich klientów, poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:
Warszawa Nr ref: CSSM/X/JK |
Bankowość / Finanse
|
Call Center Sales Manager (Poland) (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- zbudowanie zespołu sprzedażowego call center, zarządzanie i monitorowanie jego wydajności
- wypełnianie miesięcznych i rocznych celów sprzedażowych
- zarządzanie relacjami z klientem i wsparcie zespołu w każdym aspekcie jego działalności
- odpowiedzialność za bieżące działania zespołu sprzedaży, jego motywację i zaangażowanie
- wdrożenie i monitorowanie etyki i standardów obsługi klienta
- koordynację sprzedaży i szkoleń dla obsługi klienta
wymagania:
- co najmniej kilkuletnie, udokumentowane osiągnięcia w sprzedaży, w tym również na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem zespołami
- mile widziane wcześniejsze doświadczenie w usługach finansowych, FX, opcjach binarnych lub pracy jako broker
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie
- wykształcenie wyższe finansowe lub pokrewne będzie atutem
- preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku ewentualnie w oddziale firmy zagranicznej z licznymi międzynarodowymi kontaktami
- zdolności przywódcze oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne
- motywacja i entuzjazm
- wysoka świadomość handlowa
- umiejętność rozwiązywania problemów i dopasowywania się do zmieniających warunków
oferujemy:
- możliwość budowania i prowadzenia oddziału struktury firmy od podstaw na rynku polskim
- pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie o zasięgu globalnym, z szerokim dostępem do różnorodnych , ciekawych rozwiązań