Nasz klient to Kancelaria Prawna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze podatkowo-prawnej przedsiębiorców, firm rodzinnych, klientów indywidualnych i organizacji non-profit. Swój wizerunek buduje w oparciu o wysoką jakość świadczonych usług oraz indywidualne, elastyczne podejście do klientów oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje aktualnie do swojego zespołu osoby na stanowisko:
Warszawa Nr ref: AS/K/JK/20 |
Usługi Prawne
|
Asystentka/ Sekretarka Biura (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- wsparcie administracyjno- organizacyjne pracy kilkuosobowego zespołu
- obsługę recepcji i sekretariatu: odbieranie telefonów, łączenie rozmów, przekazywanie wiadomości
- zarządzanie obiegiem korespondencji (przyjmowanie oraz dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadawanie listów, etc) oraz innych dokumentów
- nadzór i koordynację terminowego przepływu informacji i dokumentów
- przyjmowanie i obsługę gości
- kontakt z sądami i urzędami
- zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, monitorowanie stanu i składanie zamówień
- prace biurowe: kopiowanie, skanowanie, archiwizacja, edycja dokumentów
- dbałość o estetyczny wygląd biura
wymagania:
- mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej ewentualnie otwartość i zainteresowanie nabyciem doświadczenie w tego typu pracy
- bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Word, Power Point, Outlook
- znajomości obsługi urządzeń biurowych
- sumienność i dokładność w realizacji powierzonych zadań
- wielozadaniowość i umiejętność priorytetyzowania zadań
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie, aktywność i samodzielność w pracy
- wysoka kultura osobista
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się kancelarii w młodym, przyjaznym zespole
- możliwość zdobycia praktycznych umiejętności i podwyższenia swoich kwalifikacji zawodowych
- zatrudnienie na umowę- zlecenie w pełnym wymiarze godzin.