Dla naszego klienta, firmy z dwudziestoletnim doświadczeniem w zakresie szeroko pojętego bezpieczeństwa i ochrony poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:
Warszawa/Ursynów Nr ref: S/X/JK |
Inne
|
Asystentka/Sekretarka (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- kompleksową obsługę sekretariatu spółki
- bezpośrednie wsparcie administracyjne pracy kadry zarządzającej
- zarządzanie przepływem informacji ( udzielanie informacji o statusie dokumentów, osobach odpowiedzialnych za poszczególne tematy)
- redagowanie dokumentów
- organizowanie i koordynowanie wyjazdów biznesowych/targów zagranicznych
- organizację i obsługę spotkań
- współpracę ze wszystkimi działami spółki ( handlowy, techniczny, rozwoju, finansowy)
- dokonywanie zakupów spożywczo- biurowych
- dbanie o wizerunek i wygląd biura
wymagania:
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office
- umiejętność formułowania i prowadzenia korespondencji
- wysoka kultura osobista i miła aparycja
- proaktywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- ambicja i nastawienie na dalszy rozwój zawodowy
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność i łatwość formułowania myśli
- energia i entuzjazm
oferujemy:
- stały kontakt z j. angielskim
- możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy
- karta benefit