Nasz klient, to międzynarodowa firma świadcząca usługi zarządzania i doradztwa w dziedzinie budownictwa i nieruchomości i oferująca kompleksową obsługę w zakresie zarządzania projektem, procesem budowy i komercjalizacji. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:
Warszawa Nr ref: AB/DZ/JK |
Nieruchomości
|
Asystent/ka Biura (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- wsparcie administracyjno- organizacyjne 10-12 osobowego zespołu oraz Zarządu Właścicielskiego we wszystkich aspektach funkcjonowania i wykonywania obowiązków
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji miedzy firmą a podmiotami zewnętrznymi (urzędy, kancelarie, dostawcy, najemcy)
- rejestrację faktur, dokumentów, składanie wniosków, odbieranie dokumentów z instytucji publicznych
- dbanie o zaopatrzenie biura oraz koordynację zamówień/ kontakt z dostawcami
wymagania:
- preferowane 1- 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- j. angielski będzie mile widziany (komunikacja z zarządem obcojęzycznym) aczkolwiek nie jest wymagany
- inicjatywa, zaangażowanie i pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków
- bardzo dobra organizacja pracy
- samodzielność i odpowiedzialność
- umiejętność pracy zespołowej
oferujemy:
- pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie z kapitałem zagranicznym
- przyjazną atmosferę i możliwość dalszego rozwoju zawodowego