Warszawa Nr ref: A/10/01/05 |
ASYSTENT / KA (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kierowanie biurem od strony administracyjnej, podlegając Country Business Development Managerowi (CDBM) oraz osobie stacjonującej w Hiszpanii, odpowiadającej za międzynarodowe działania firmy; organizowanie terminarza spotkań, selekcję informacji i korespondencji przychodzącej do firmy, prace recepcyjne, uczestniczenie w spotkaniach wraz z CBDM, organizowanie podróży służbowych, opracowywanie raportów, dokumentów i zestawień.
wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku, Mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości; Bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego i dodatkowo języka angielskiego w mowie i w piśmie; Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (Word, Excel, Power Point, Internet, Access); Wykształcenie średnie, wyższe będzie dodatkowym atutem; Umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania kontaktów, wysoka kultura osobista, miła powierzchowność i aparycja, dynamizm, samodzielność, zaangażowanie i pracowitość, dyspozycyjność.
oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie międzynarodowej będącej w fazie intensywnego rozwoju; Wynagrodzenie w skali roku 50.000 PLN brutto + bonus.