Dla naszego klienta, kilkunastoosobowego polskiego oddziału hiszpańskiej firmy specjalizującej się w badaniach i rozwoju, produkcji oraz dystrybucji antybiotyków i szczepionek dla zwierząt, obecnej w ponad 90 krajach i zatrudniającej ponad 800 osób na całym świecie, aktualnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:

Warszawa
Nr ref: AM/H/JK
Farmaceutyka

Administration Manager / Koordynator ds. Administracji i Finansów (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

FINANSE:

  • raportowanie do  Dyrektora spółki i Działu Kontrolingu w centrali,
  • przygotowywanie i kontrolowanie przydzielonych budżetów,
  • przygotowanie miesięcznych raportów dla centrali zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • koordynowanie działań mających na celu optymalizację kosztów i wzrost przychodów firmy netto,
  • pozostawanie w  kontakcie z lokalnym biurem rachunkowym obsługującym firmę  w Polsce oraz wsparcie w komunikacji pomiędzy nim a centralą,
  • nadzorowanie fakturowania i innych obszarów oddziału,
  • prowadzenie kontroli kont i nadzorowanie przygotowania rocznych sprawozdań finansowych,
  • zarządzanie środkami, w oparciu o plany finansowe i wytyczne ustanowione przez Dyrektora Finansowego w centrali,
  • zarządzanie ryzykiem w działalności biznesowej (ubezpieczenia szkód, waluty obce, itp.) zgodnie z polityką centrali,
  • kontakt z bankami i negocjacje
HR:
  • zatrudnianie/zwalnianie, wakacje, zwolnienia lekarskie, wypadki przy pracy, aktualizacji danych kilkunastu pracowników oddziału na potrzeby opracowania listy płac i wypłat przygotowywanych przez lokalne biuro rachunkowe),
  • zapobieganie zagrożeniom w miejscu pracy,
  • prowadzenie, rozwijanie i motywowanie całego personelu, promowanie środowiska pracy zespołowej,
  • wykrywanie potrzeb kadrowych i uczestniczenie w rozmowach kwalifikacyjnych, planowanie szkoleń i wdrażanie procesów integracyjnych dla wszystkich członków zespołu,
  • raportowanie do Centrali na temat wszystkich aspektów dot. polityki kadrowej
ADMINISTRACJA:
  • zarządzanie firmową flotą pojazdów,
  • zakupy: zaproponowanie dostawców i zgromadzenie budżetów. Kontrola faktur przychodzących, zatwierdzanie ich i zarządzanie rozliczeniami dostawców,
  • analiza rentowności portfolio produktów spółki i pomoc Business Managerowi w podejmowaniu działań mających na celu podnoszenie przychodów,
  • zarządzanie recepcją telefoniczną,
  • logistyka: zarządzanie zapasami oraz planowanie zamówień do centrali

wymagania:

  • 2-3- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku uwzględniające odpowiedzialność za finanse, administrację, biuro, zarządzanie flotą, zakupy i HR,
  • dobra znajomość finansów, zasad rachunkowości i szeroka wiedza na temat lokalnych polskich przepisów (pożądane ukończenie kursów, szkoleń z zakresu podstaw księgowości),
  • wykształcenie wyższe, profil ekonomiczny / finansowy lub z obszaru biznes administracji i zarządzania,
  • dobra znajomość j. angielskiego (komunikacja w tym języku z centralą w Hiszpanii oraz z bezpośrednim przełożonym w Polsce),
  • umiejętność ustalania priorytetów i bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność i umiejętność zarządzania zespołem,
  • zdolności komunikacyjne i analityczne,
  • otwartość na podwyższanie swoich kompetencji.

oferujemy:

Oferujemy pracę w firmie z kapitałem zagranicznym o ugruntowanej pozycji rynkowej i zasięgu międzynarodowym. Nowo zatrudniona osoba odbędzie szkolenie w centrali w Hiszpanii.

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty