Dla naszego klienta, kilkunastoosobowego polskiego oddziału hiszpańskiej firmy specjalizującej się w badaniach i rozwoju, produkcji oraz dystrybucji antybiotyków i szczepionek dla zwierząt, obecnej w ponad 90 krajach i zatrudniającej ponad 800 osób na całym świecie, aktualnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Warszawa Nr ref: AM/H/JK |
Farmaceutyka
|
Administration Manager / Koordynator ds. Administracji i Finansów (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
FINANSE:
- raportowanie do Dyrektora spółki i Działu Kontrolingu w centrali,
- przygotowywanie i kontrolowanie przydzielonych budżetów,
- przygotowanie miesięcznych raportów dla centrali zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- koordynowanie działań mających na celu optymalizację kosztów i wzrost przychodów firmy netto,
- pozostawanie w kontakcie z lokalnym biurem rachunkowym obsługującym firmę w Polsce oraz wsparcie w komunikacji pomiędzy nim a centralą,
- nadzorowanie fakturowania i innych obszarów oddziału,
- prowadzenie kontroli kont i nadzorowanie przygotowania rocznych sprawozdań finansowych,
- zarządzanie środkami, w oparciu o plany finansowe i wytyczne ustanowione przez Dyrektora Finansowego w centrali,
- zarządzanie ryzykiem w działalności biznesowej (ubezpieczenia szkód, waluty obce, itp.) zgodnie z polityką centrali,
- kontakt z bankami i negocjacje
- zatrudnianie/zwalnianie, wakacje, zwolnienia lekarskie, wypadki przy pracy, aktualizacji danych kilkunastu pracowników oddziału na potrzeby opracowania listy płac i wypłat przygotowywanych przez lokalne biuro rachunkowe),
- zapobieganie zagrożeniom w miejscu pracy,
- prowadzenie, rozwijanie i motywowanie całego personelu, promowanie środowiska pracy zespołowej,
- wykrywanie potrzeb kadrowych i uczestniczenie w rozmowach kwalifikacyjnych, planowanie szkoleń i wdrażanie procesów integracyjnych dla wszystkich członków zespołu,
- raportowanie do Centrali na temat wszystkich aspektów dot. polityki kadrowej
- zarządzanie firmową flotą pojazdów,
- zakupy: zaproponowanie dostawców i zgromadzenie budżetów. Kontrola faktur przychodzących, zatwierdzanie ich i zarządzanie rozliczeniami dostawców,
- analiza rentowności portfolio produktów spółki i pomoc Business Managerowi w podejmowaniu działań mających na celu podnoszenie przychodów,
- zarządzanie recepcją telefoniczną,
- logistyka: zarządzanie zapasami oraz planowanie zamówień do centrali
wymagania:
- 2-3- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku uwzględniające odpowiedzialność za finanse, administrację, biuro, zarządzanie flotą, zakupy i HR,
- dobra znajomość finansów, zasad rachunkowości i szeroka wiedza na temat lokalnych polskich przepisów (pożądane ukończenie kursów, szkoleń z zakresu podstaw księgowości),
- wykształcenie wyższe, profil ekonomiczny / finansowy lub z obszaru biznes administracji i zarządzania,
- dobra znajomość j. angielskiego (komunikacja w tym języku z centralą w Hiszpanii oraz z bezpośrednim przełożonym w Polsce),
- umiejętność ustalania priorytetów i bardzo dobra organizacja pracy,
- komunikatywność i umiejętność zarządzania zespołem,
- zdolności komunikacyjne i analityczne,
- otwartość na podwyższanie swoich kompetencji.
oferujemy:
Oferujemy pracę w firmie z kapitałem zagranicznym o ugruntowanej pozycji rynkowej i zasięgu międzynarodowym. Nowo zatrudniona osoba odbędzie szkolenie w centrali w Hiszpanii.