Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się spółki handlowej z kapitałem amerykańskim poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:

Warszawa
Nr ref: GK/X/JK
Handel

Główna Księgowa / Team Leader (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • wsparcie Dyrektora Finansowego w zakresie doradztwa księgowo-podatkowego
  • zarządzanie kilkuosobowym podległym zespołem , delegowanie zadań, rozliczanie, motywowanie, kontrolowanie terminów, wspieranie swoją wiedzą, poszukiwanie rozwiązań
  • zarządzanie i nadzór na procesem zamknięcia miesiąca, kwartału i roku
  • sporządzanie analiz na zlecenie Zarządu, Dyrektora Finansowego oraz centrali
  • kontakt i współpracę z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
  • zatwierdzanie oraz sporządzanie rocznych  sprawozdań finansowych na potrzeby lokalne oraz raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznych na potrzeby międzynarodowe
  • współudział i zarządzanie międzynarodowymi projektami wdrożenia nowych narzędzi / systemów finansowo-księgowych
  • konsultowanie, udzielanie wyjaśnień centrali finansowej (objaśnianie przepisów podatkowych obowiązujących w Polsce) podczas licznych video- i telekonferencji

wymagania:

  • min. kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu księgowości spółek prawa polskiego
  • wcześniejsze doświadczenie  w zarządzaniu / motywowaniu / rozliczaniu z wykonywanej pracy kilkuosobowego zespołu pracowników i dalsza otwartość na wykonywanie podobnej funkcji
  • preferowane doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy i/lub firmach z tzw. wielkiej 5-tki/ jak również w kontakcie z centralą zagraniczną /komunikowaniu się/raportowaniu w j. angielskim, atutem będzie również doświadczenie w pracy w centrach finansowych/ w obsłudze więcej niż kilku klientów/ charakteryzujących się wielozadaniowością i różnorodnością zadań jednocześnie wykonywanych
  • znajomość prawa podatkowego i rachunkowego oraz zagadnień kodeksu handlowego i cywilnego
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (duża częstotliwość kontaktów zagranicznych)
  • wykształcenie wyższe: ekonomia, finanse, bankowość
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excela na co najmniej średnio-zaawansowanym poziomie, mile widziana znajomość programów finansowych: Symfonia, Optima, Enova,  itp
  • pozytywne nastawienie do pracy, proaktywność i poszukiwanie rozwiązań
  • umiejętność delegowania pracy i następnie jej rozliczania oraz motywowania podległego zespołu
  • terminowość, punktualność i bardzo dobra organizacja pracy

oferujemy:

  • pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie w stałym kontakcie z j. angielskim
  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych 

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty