Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań oraz produktów: min. odzieży technicznej, obuwia specjalistycznego, pojazdów specjalistycznych, środków ochrony indywidualnej i ochrony zbiorowej, na potrzeby bezpieczeństwa i ochrony osób, procesów, towarów i środowisk, działającej na rynku polskim od kilkunastu lat, aktualnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:

cała Polska, z uwzględnieniem dużej częstotliowści odbywania wizyt w Warszawie ze względu na klientów
Nr ref: KAM/X/JK
Paliwowa

Key Account Manager (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • rozwój sprzedaży poprzez obsługę dotychczasowych kluczowych klientów firmy, diagnozowanie potrzeb w celu pozyskania nowych zamówień oraz pozyskiwanie do współpracy nowych, dużych firm
  • regularne wizyty u klientów, wsłuchiwanie się w ich potrzeby, proponowanie nowych, interesujących rozwiązań „szytych na miarę”
  • budowanie sieci relacji wewnątrz organizacji klienta poprzez kontakty z różnymi działami: BHP, zakupów, sprzedaży, produkcji oraz  osobami reprezentującymi różny poziom stanowisk i wiedzy technicznej
  •  zarządzanie całym procesem sprzedaży od momentu zainicjowania kontaktu do finalizacji, czuwanie i bycie „na linii” podczas przygotowania do przetargu przy wsparciu zespołu technicznego z Polski i Hiszpanii
  • raportowanie na temat osiągniętych wyników sprzedaży

wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i produktów do  dużych firm produkcyjnych najlepiej z sektora przemysłowego, motoryzacyjnego, stoczniowego, paliwowego, kolejowego, energetycznego lub podobnych
  •   zdolności negocjacyjne w zakresie sprzedaży produktów technicznych
  • doświadczenie i umiejętność budowania relacji z osobami reprezentującymi różne departamenty w firmie oraz wiedzę techniczną w czasie długotrwałego procesu sprzedaży
  • dobra znajomość j. angielskiego niezbędna do odbywania zagranicznych szkoleń i komunikacji z poszczególnymi ekspertami technicznymi wewnątrz firmy w Centrali
  • zaangażowanie i pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków
  • cierpliwość i umiejętność słuchania
  • kreatywność i pomysłowość w zakresie tworzenia nowych rozwiązań dla klientów
  • komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • konsekwencja, upór, determinacja
  • skoncentrowanie na wartościach
  • otwartość na odbywanie częstych podróży służbowych

oferujemy:

  • pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem zagranicznym
  • szkolenia w centrali firmy za granicą
  • możliwość kontaktu i pracy dla najbardziej liczących się firm z branży paliwowej
  • pracę w charakterze Home Office, zatrudnienie na umowę o pracę
  • niezbędne narzędzia pracy na danym stanowisku

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty