Dla naszego klienta, biura rachunkowego zajmującego się kompleksową obsługą finansowo- księgową małych i średnich firm oraz świadczeniem usług doradczych w zakresie dotacji unijnych i finansowania działalności gospodarczej poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko
Warszawa Nr ref: SKiP/G/JK |
Usługi Księgowe
|
Specjalista ds. Kadr i Płac (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- pełną obsługę kadrowo- płacową klientów biura ( zarówno firm kilkuosobowych, jak również kilkunastu lub kilkudziesięcioosobowych)
- codzienny kontakt z klientami zewnętrznymi, ustalenia, doradztwo, wyjaśnianie kwestii związanych z obsługą kadrową i płacową zatrudnionych osób
- prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencji czasu pracy, urlopów, szkoleń BHP, badań okresowych, zwolnień lekarskich, zgłoszeń do ZUS, GUS, PIP, PEFRON, itp.
- przygotowywanie umów o pracę, o dzieło, umów-zleceń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników
- naliczanie płac i przekazywanie środków pieniężnych na konta pracowników
- naliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
- kompleksowe rozliczanie składek ZUS
- wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo- płacowym
wymagania:
- min.2-3- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferencyjnie w biurze rachunkowym
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych
- mile widziane minimalne doświadczenie w księgowości i/lub otwartość na przyuczenie w tym zakresie (istnieje możliwość okazjonalnego zastępowania Księgowych z zespołu w czasie ich urlopu)
- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomiczne itp.)
- znajomość Ms Office, szczególnie programu Excel (mile widziana znajomość programu Raks ewentualnie innych księgowych)
- łatwość nawiązywania kontaktów
- otwartość i komunikatywność
- umiejętność pracy zespołowej
- terminowość i bardzo dobra organizacja pracy
oferujemy:
- pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie z kapitałem polskim z długoletnią perspektywą zatrudnienia