Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się polskiej firmy, zajmującej się zakupem, remontem i sprzedażą nieruchomości poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:                                            

Warszawa
Nr ref: OM/X/JK
Nieruchomości

Office Manager (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • efektywne zarządzanie i nadzorowanie pracy koordynatorów oraz wsparcie administracyjno- organizacyjne dwuosobowego Zarządu Właścicielskiego w wykonywanych obowiązkach   
  • odpowiedzialność za całość procesu zakupu/sprzedaży nieruchomości w zakresie przygotowania administracyjnego (np.w przypadku zakupu nowego mieszkania przez Klienta – przygotowanie całej dokumentacji niezbędnej do podpisania umowy notarialnej przez właściciela firmy, upewnienie się, że mieszkanie jest gotowe do odbioru)
  • przygotowywanie oraz składanie ofert na zakup nieruchomości, wyszukiwanie ciekawych ofert „okazji”
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji między firmą a podmiotami zewnętrznymi (urzędy, kancelarie notarialne, spółdzielnie mieszkaniowe)
  • redagowanie, publikację i monitorowanie statusu ogłoszeń firmy w Internecie
  • składanie zamówień w Internecie, poszukiwanie najbardziej optymalnych ofert i prowadzenie negocjacji cenowych
  • weryfikację poprawności faktur
  • dbanie o zaopatrzenie biura oraz koordynację zamówień
  • samodzielne realizowanie innych bieżących zadań
  • nadzór nad podległym zespołem, delegowanie i rozliczanie z powierzonych zadań
  • prowadzenie rekrutacji nowego pracownika -  zdefiniowanie opisu stanowiska, odpowiedzialność za wdrożenie go do obowiązków i przygotowanie stanowiska pracy

wymagania:

  • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze ( mile widziane osoby, które kiedykolwiek zetknęły się z tematyką rynku nieruchomości, ale nie jest to wymagane)
  • dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel)
  • znajomość j. angielskiego nie jest wymagana ale będzie dodatkowym atutem
  • biegłe poruszanie się w Internecie
  • mile widziane prawo jazdy kat. B
  • bardzo dobre umiejętności planowania i przewidywania
  • umiejętność koordynowania pracy podległego zespołu, delegowania zadań, rozliczania z nich
  • wysoka inicjatywa, zaradność, pragmatyzm
  • proaktywne, pozytywne nastawienie do pracy
  • dbałość o szczegóły, skrupulatność, rzetelność
  • umiejętność wyszukiwania informacji
  • wysoka kultura osobista
  • zorientowanie na cel
  • wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania, samodzielne wykonywanie bez potrzeby bezpośredniego nadzoru i kontroli

oferujemy:

  • pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie z kapitałem polskim w ciekawym, dynamicznym środowisku
  • możliwość nabycia doświadczenie w branży nieruchomości
  • twórczą i inspirującą atmosferę oraz pracę z ludźmi dla których nieruchomości są pasją

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty