Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań oraz produktów: min. odzieży technicznej, obuwia specjalistycznego, pojazdów specjalistycznych, środków ochrony indywidualnej i ochrony zbiorowej, na potrzeby bezpieczeństwa i ochrony osób, procesów, towarów i środowisk, działającej na rynku polskim od kilkunastu lat, aktualnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
cała Polska, z uwzględnieniem dużej częstotliowści odbywania wizyt w Warszawie ze względu na klientów Nr ref: KAM/X/JK |
Paliwowa
|
Key Account Manager (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- rozwój sprzedaży poprzez obsługę dotychczasowych kluczowych klientów firmy, diagnozowanie potrzeb w celu pozyskania nowych zamówień oraz pozyskiwanie do współpracy nowych, dużych firm
- regularne wizyty u klientów, wsłuchiwanie się w ich potrzeby, proponowanie nowych, interesujących rozwiązań „szytych na miarę”
- budowanie sieci relacji wewnątrz organizacji klienta poprzez kontakty z różnymi działami: BHP, zakupów, sprzedaży, produkcji oraz osobami reprezentującymi różny poziom stanowisk i wiedzy technicznej
- zarządzanie całym procesem sprzedaży od momentu zainicjowania kontaktu do finalizacji, czuwanie i bycie „na linii” podczas przygotowania do przetargu przy wsparciu zespołu technicznego z Polski i Hiszpanii
- raportowanie na temat osiągniętych wyników sprzedaży
wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i produktów do dużych firm produkcyjnych najlepiej z sektora przemysłowego, motoryzacyjnego, stoczniowego, paliwowego, kolejowego, energetycznego lub podobnych
- zdolności negocjacyjne w zakresie sprzedaży produktów technicznych
- doświadczenie i umiejętność budowania relacji z osobami reprezentującymi różne departamenty w firmie oraz wiedzę techniczną w czasie długotrwałego procesu sprzedaży
- dobra znajomość j. angielskiego niezbędna do odbywania zagranicznych szkoleń i komunikacji z poszczególnymi ekspertami technicznymi wewnątrz firmy w Centrali
- zaangażowanie i pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków
- cierpliwość i umiejętność słuchania
- kreatywność i pomysłowość w zakresie tworzenia nowych rozwiązań dla klientów
- komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem
- bardzo dobra organizacja pracy
- konsekwencja, upór, determinacja
- skoncentrowanie na wartościach
- otwartość na odbywanie częstych podróży służbowych
oferujemy:
- pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem zagranicznym
- szkolenia w centrali firmy za granicą
- możliwość kontaktu i pracy dla najbardziej liczących się firm z branży paliwowej
- pracę w charakterze Home Office, zatrudnienie na umowę o pracę
- niezbędne narzędzia pracy na danym stanowisku