Nasz klient to polska sieć odzieżowa (ok. 100 salonów sprzedaży) należąca do grupy kapitałowej, działająca od ponad 20 lat na rynku polskim, obecna również na Litwie, Ukrainie i Węgrzech oraz w Czechach i Rosji. W związku z dynamicznym rozwojem/ ekspansją na rynki zagraniczne/ integracją z zagranicznymi platformami marketplace i troską o zapewnienie swoim klientom jak najwyższej jakości usług poszukuje aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:

Łódż/Warszawa
Nr ref: ITA/X/JK/2021
Handel

IT Administrator (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • konfigurację i utrzymanie sieci komputerowych, serwerowych systemów operacyjnych Windows i Linux, systemów wirtualizacji ESX, baz danych
  • monitorowanie i usuwanie błędów w zakresie działania sieci i serwerów
  • stosowania narzędzi diagnostycznych w odniesieniu do środowiska sieciowego i serwerowego
  • utrzymanie systemu backupu
  • udział w projektach związanych z utrzymaniem i rozbudową infrastruktury.

wymagania:

  •  min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku IT Administrator lub innym podobnym w zarządzaniu infrastrukturą sieciową i serwerową w miarę samodzielnym/niezależnym w zakresie odpowiedzialności/ rozwiązywania problemów - optymalnie w firmach retail /dodatkowy atut/
  • udokumentowane doświadczenie  w pracy w oparciu o metodyki projektowe (fakultatywnie: np. Agile, Prince )
  • doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą sieciową i serwerową
  • doświadczenie w pracy z wirtualizatorami ESXi
  • doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami diagnostycznymi ad sieci i systemów operacyjnych
  • doświadczenie w zakresie konfiguracji i utrzymania routerów i firewalli
  • znajomość technologii w zakresie konfiguracji i utrzymania (Dell, Mikrotik, Ubiquiti, Extreme Networks, Zabbix, Nakivo, Firebird, MS SQL, Oracle, PostgreSQL) będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym umożliwiająca posługiwanie się dokumentacją techniczną oraz swobodną komunikację/kontakt z zagranicznymi dostawcami
  • zaangażowanie w wyznaczone zadania
  • dobra organizacja pracy
  • gotowość do uczenia się / rozwijania swoich kompetencji.

oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie (planowane otwarcie 50 salonów w kolejnych latach, rozwój e-commerce/ e-shop w Polsce i UE, integracja z zagraniczną platformą marketplace)
  • bardzo dobrą atmosferę w firmie nastawionej na wzajemną współpracę i budowanie relacji, z wartościami, szacunkiem do pracownika
  • możliwość realizacji bardzo rozwojowych projektów w obszarze retail związanych z wyjściem na rynki zagraniczne
  • stabilne, długofalowe zatrudnienie
  • szkolenia i inwestowanie w rozwój pracownika
  • pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta multisport, atrakcyjny system rabatowania dla pracowników na produkty firmy (do 50%)
  • niezbędne narzędzia pracy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (do wyboru)
  • elastyczną formę pracy w trybie: stacjonarnym + home-office.  

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty