Nasz klient to firma amerykańska, lider w dostarczaniu kompleksowych, rozwiązań technologicznych e-commerce dla producentów oryginalnych części samochodowych (OEM) i sieci ich dealerów w zakresie złożonego i rentownego łańcucha zamówień i dystrybucji: tworzenie i zarządzanie danymi, katalogi części on-line, łańcuch dostaw, zakup i  sprzedaż, wycena rozwiązań e-commerce, profesjonalne usługi konsultingowe. W związku z rozwojem firmy na rynku polskim obecnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:  

Kraków
Nr ref: AD/X/JK
Informatyka

Application Director (Kraków) (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • Strategia: zarządzanie strategią, realizacją i rozwojem wielofunkcyjnej platformy e-commerce
  • Klienci: przełożenie potrzeb biznesowych w praktyczne rozwiązania technologiczne, które  zaspakajają potrzeby klientów za pomocą systemów oprogramowania skalowanych zarówno pod względem technicznym jak i operacyjnym
  • Operacje: kierowanie zespołami odpowiedzialnymi za projektowanie, tworzenie, wdrażanie i bieżące wsparcie dla innowacyjnych produktów firmy
  • Zespół: utrzymanie i podnoszenie standardów technicznych i operacyjnych zespołu poprzez coaching, mentoring, rekrutację nowych talentów i odpowiednie nimi zarządzanie w ramach organizacji (liczba podległych osób: 50-75)
  • Współpraca: współpracę z kierownictwem zespołu produktowego/ biznesowego z innych krajów (Wlk. Brytania, USA) celem zrozumienia wymagań i przedstawienia rekomendacji technicznych alternatyw dla realizacji celów firmy
  • Monitoring: stałe doskonalenie i rozwój aplikacji na potrzeby wewnętrznych klientów, monitorowanie celów, budżetu, obciążenia pracą, zasobów i nadzorowanie każdego etapu realizacji działań
  • Konkurencja: badanie wymogów rynkowych dotyczących produktów, w tym środowiska docelowego, kryteriów wydajności i zagadnień związanych z konkurencją
  • Partnerzy technologiczni: zarządzanie relacjami z partnerami technologicznymi, w tym usługami monitorowania wydajności, usług zarządzania tagami i partnerami platformy
 

wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie w realizacji średnich i dużych projektów rozwoju oprogramowania
  • wiedza techniczna na poziomie eksperckim w zakresie metodologii opracowywania oprogramowania (Lean/ Kanban/ Agile), projektowania i wdrażania, w celu zapewnienia alternatywnych rozwiązań technicznych
  • wykształcenie wyższe, kierunek Informatyka lub inne pokrewne lub w przypadku braku takiego wykształcenia doświadczenie w zarządzaniu zespołami menadżerów aplikacji i programistów
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • umiejętność zarządzania zespołami technicznymi >50 osób
  •  wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobre zrozumienie całego procesu rozwojowego projektu w celu jego pomyślnego wdrożenia, obejmującego: specyfikację, dokumentację, zapewnienie jakości i wdrożenie
  • nastawienie na realizację potrzeb klienta
  • profil lidera, prawdziwa pasja do pracy z ludźmi i umiejętność tworzenia dobrze funkcjonujących organizacji
  • pragmatyczny wizjoner, który potrafi zrozumieć i przełożyć potrzeby biznesowe klientów w praktyczne rozwiązania technologiczne
 

oferujemy:

  • pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem zagranicznym
  • przyjazną atmosferę w środowisku nastawionym na współprace, wymianę doświadczeń i nieustanny rozwój
  • bieżące wyzwania we wszystkich obszarach organizacji
  • aktywny udział w planowanej ekspansji firmy na rynku lokalnym i zagranicznym
  • regularny kontakt z  oddziałem w Wlk. Brytanii i centralą firmy w USA
  • odpowiednie na danym stanowisku wynagrodzenie oraz pakiet socjalny zgodny z polityką personalną firmy

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty