Dla naszego klienta, polskiej firmy wchodzącej w skład holdingu, poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:

Warszawa
Nr ref: DCC/X/JK
Usługi

Dyrektor Zarządzający Call Center (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • nadzorowanie, zarządzanie i monitorowanie wydajności sprzedaży zespołu Call center
  • realizacja miesięcznych i rocznych planów sprzedażowych
  • rekrutacja, wdrażanie nowych pracowników, monitoring jakości rozmów, coaching, rozwój umiejętności, motywowanie pracowników
  • opracowywanie skryptów rozmów dla zespołów telemarketingowych
  • rozpoznawanie potrzeb biznesowych klientów, zaprojektowanie, uruchomienie i zarządzanie procesem realizującym te potrzeby (scenariusz pracy, telepracownicy, portal firmowy)

wymagania:

  • kilkuletnie,  doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku z udokumentowanymi osiągnięciami w sprzedaży, w tym również na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem zespołami, preferencyjnie w branży telekomunikacyjnej, finansowo-bankowej, bądź w sprzedaży wysyłkowej
  • wykształcenie wyższe
  • płynna obsługa komputera, w tym Excela na poziomie zaawansowanym
  • wysoka świadomość handlowa i nastawienie na cel
  • kreatywność i umiejętność poszukiwania ciekawych rozwiązań
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolności przywódcze
  • samodzielność, inicjatywa, pomysłowość
  • bardzo dobra organizacja pracy, wysoka motywacja i entuzjazm

oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem polskim   
  • dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty