Dla naszego klienta, europejskiego producenta i dystrybutora aktywnych substancji farmaceutycznych, odczynników, dodatków, sprzętu laboratoryjnego, firmy z wieloletnimi tradycjami, istniejącej od ponad 150 lat i rozpoczynającej działalność na rynku polskim poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko (jednoosobowa reprezentacja firmy zagranicznej na terenie Polski (start-up). Oferta skierowana do osób zainteresowanych pracą Home Office):

cała Polska
Nr ref: JM/X/JK
Chemia

Junior Export Area Manager (Poland) (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • rozwój biznesu poprzez aktywną sprzedaż produktów firmy: aktywnych substancji farmaceutycznych, odczynników, dodatków, sprzętu laboratoryjnego przede wszystkim na rynkach zagranicznych: Niemcy, Szwajcaria, UK ale również w mniejszym stopniu na rynku polskim
  • przeprowadzanie planowych działań w regionie służących wykonaniu założonych celów i zwiększeniu sprzedaży produktów
  • regularne wizyty u klientów zmierzające do rozwoju i zwiększania wolumenu sprzedaży
  • regularny monitoring rynku i bieżące raportowanie do zarządu na temat sprzedaży i  pojawiających się możliwości biznesowych oraz wszelkich działań w wydaniu konkurencji
  • czuwanie nad uzgodnionymi terminami płatności wynikającymi z umów z klientami
  • raportowanie i informowanie zarządu o osiągniętych rezultatach w regionie
  • odpowiedzialność za szybką i profesjonalną obsługę lokalnych klientów w zakresie zapytań, skarg i innych wszelkiego rodzaju wątpliwości
  • budowanie wizerunku firmy na rynku polskim

wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży B2B w zakresie aktywnych substancji farmaceutycznych lub odczynników, polimerów, rozpuszczalników, syntez na zamówienie
  • wykształcenie wyższe, preferowane chemiczne, biotechnologiczne ale brane będą również pod uwagę osoby z innym wykształceniem kierunkowym
  • doświadczenie w sprzedaży wyżej wymienionych produktów na rynkach zagranicznych, warunek konieczny
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
  • znajomość obsługi komputera, Pakiet Ms Office
  • samodzielność i duża motywacja do osiągania założonych celów
  • elastyczność i umiejętność dostosowywania się do różnego typu klientów
  • inicjatywa i kreatywność
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • gotowość do częstych wyjazdów krajowych i zagranicznych (90% czasu, 2-3 tygodnie w ciągu miesiąca)
  • aktywność i łatwość nawiązywania kontaktów

oferujemy:

  • pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem zagranicznym
  • możliwość uczestniczenia w projekcie start-upowym w jego początkowej fazie i aktywnego kształtowania wizerunku firmy na rynku polskim i rynkach zagranicznych
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz zmienne uzależnione od osiągniętych wyników
  • narzędzia niezbędne do pracy na danym stanowisku
  • zatrudnienie w charakterze home office

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty