Nasz klient to polska sieć odzieżowa ( 100 salonów sprzedaży) należąca do grupy kapitałowej, działająca od ponad 20 lat na rynku polskim, obecna również na Litwie, Ukrainie i Węgrzech oraz w Czechach i Rosji. W związku z dynamicznym rozwojem i troską o zapewnienie swoim klientom jak najwyższej jakości usług poszukuje aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:
Warszawa Nr ref: AM/X/WAW/2021 |
Handel
|
Area Manager (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- zarządzanie sprzedażą w podległym regionie
- budowanie kompetentnych i skutecznych zespołów sprzedażowych
- poprawę efektywności funkcjonowania i organizację pracy w zarządzanych salonach
- regularny rozwój kompetencji podległego zespołu
- kontrolę budżetu kosztowego
- współpracę z działami: alokacji, logistyki, VM, marketingu i finansów
- dbanie o budowanie i zachowanie profesjonalnego wizerunku firmy
- koordynację prac związanych z otwieraniem nowych placówek handlowych
- ścisłą współpracę i raportowanie do Dyrektora Sprzedaży
wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmach z sieciowymi punktami/ sklepami optymalnie z branży odzieżowej, ale również z branż pokrewnych: obuwie, torebki, zabawki, akcesoria dodatki i /lub doświadczenie wyniesione z ustrukturyzowanej organizacji z innej niż ww branż np. branży FMCG
- wykształcenie wyższe
- język angielski na poziomie komunikatywnym
- skuteczność w realizacji powierzonych zadań
- ambicja, zaangażowanie, inicjatywa
- łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji/zarządzanie przez relacje
- samodzielność w działaniu/ wysoka automotywacja i zadaniowość uczciwość, słowność
- otwartość na nieustanny rozwój i nabywanie nowych kompetencji
- dbałość o zespół i rozwijanie jego potencjału
- praca w oparciu o wartości „firma to ludzie”
oferujemy:
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie ( planowane otwarcie 50 salonów w kolejnych kilku latach)
- bardzo dobrą atmosferę w firmie nastawionej na wzajemną współpracę i budowanie relacji, z wartościami i szacunkiem do pracownika
- stabilne, długofalowe zatrudnienie
- szkolenia i inwestowanie w rozwój pracownika
- atrakcyjny system rabatowania dla pracowników
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (do wyboru)
- wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowania w oparciu o wyniki sprzedażowe