Dla naszego klienta, producenta i dystrybutora zabawek dla dzieci od 3 do 8 lat, prężnie rozwijającej się firmy z kapitałem zagranicznym, od 26 lat obecnej na rynku międzynarodowym, od 5 lat działającej w Polsce, lidera branży zabawkarskiej, aktualnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Warszawa Nr ref: KAM/M/JK/2023 |
Inne
|
Key Account Manager
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- bezpośrednią obsługę, koordynowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi klientami firmy na terytorium Polski oraz współpracę z dystrybutorem w obsłudze innych sieci handlowych
- budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami opartych na przejrzystej komunikacji i wzajemnym szacunku w ramach partnerstwa biznesowego; negocjacje, doradztwo, sporządzanie umów i odpowiedzialność za ich realizację
- identyfikację bieżących i kreowanie przyszłych potrzeb klientów
- współpracę z innym działami firmy w Polsce i w centrali za granicą : Dział Sprzedaży, Dział Marketingu, Dział Logistyki w celu synchronizacji z przebiegiem wszystkich procesów w firmie
- reprezentowanie oraz dbanie o wizerunek firmy podczas spotkań, targów czy konferencji
- analizę rynku oraz monitorowanie działań konkurencji.
Wymagania:
- minimum 3-5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży zabawkarskiej w Polsce
- znajomość j. angielskiego– swobodna komunikacja w mowie i piśmie, do komunikacji z zagraniczną Centralą firmy / kontakt z działem sprzedaży / marketingu oraz w Polsce kontakt z obcojęzycznymi Dyrektorami zakupów w obsługiwanych sieciach; mile widziana znajomość innych języków obcych
- umiejętność pozyskiwania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- dobra organizacja pracy
- otwartość na nowe wyzwania i determinacja w dążeniu do realizacji założonych celów
- kreatywność, pro aktywność i inicjatywa
- konsekwencja w działaniu
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- pracę w ciekawej, prężnie rozwijającej się firmie o ustabilizowanej sytuacji rynkowej, w branży z ogromnym potencjałem rozwoju
- pracę w kameralnym zespole z bardzo przyjazną atmosferą nastawioną na współpracę i wartości
- możliwość rozwoju i doskonalenia się poprzez naukę i dostęp do wiedzy i doświadczenia najlepszych praktyków w branży
- w początkowym okresie zatrudnienia praca stacjonarna w biurze w Warszawie (Wilanów) + okazjonalne podróże do klientów w terenie". Dla osób spoza Warszawy możliwe jest ustalenie pracy w trybie zdalnym.