Nasz klient to firma amerykańska, lider w dostarczaniu kompleksowych, rozwiązań technologicznych e-commerce dla producentów oryginalnych części samochodowych (OEM) i sieci ich dealerów w zakresie złożonego i rentownego łańcucha zamówień i dystrybucji: tworzenie i zarządzanie danymi, katalogi części on-line, łańcuch dostaw, zakup i sprzedaż, wycena rozwiązań e-commerce, profesjonalne usługi konsultingowe. W związku z rozwojem firmy na rynku polskim obecnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Kraków Nr ref: AD/X/JK |
Informatyka
|
Application Director (Kraków) (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- Strategia: zarządzanie strategią, realizacją i rozwojem wielofunkcyjnej platformy e-commerce
- Klienci: przełożenie potrzeb biznesowych w praktyczne rozwiązania technologiczne, które zaspakajają potrzeby klientów za pomocą systemów oprogramowania skalowanych zarówno pod względem technicznym jak i operacyjnym
- Operacje: kierowanie zespołami odpowiedzialnymi za projektowanie, tworzenie, wdrażanie i bieżące wsparcie dla innowacyjnych produktów firmy
- Zespół: utrzymanie i podnoszenie standardów technicznych i operacyjnych zespołu poprzez coaching, mentoring, rekrutację nowych talentów i odpowiednie nimi zarządzanie w ramach organizacji (liczba podległych osób: 50-75)
- Współpraca: współpracę z kierownictwem zespołu produktowego/ biznesowego z innych krajów (Wlk. Brytania, USA) celem zrozumienia wymagań i przedstawienia rekomendacji technicznych alternatyw dla realizacji celów firmy
- Monitoring: stałe doskonalenie i rozwój aplikacji na potrzeby wewnętrznych klientów, monitorowanie celów, budżetu, obciążenia pracą, zasobów i nadzorowanie każdego etapu realizacji działań
- Konkurencja: badanie wymogów rynkowych dotyczących produktów, w tym środowiska docelowego, kryteriów wydajności i zagadnień związanych z konkurencją
- Partnerzy technologiczni: zarządzanie relacjami z partnerami technologicznymi, w tym usługami monitorowania wydajności, usług zarządzania tagami i partnerami platformy
wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie w realizacji średnich i dużych projektów rozwoju oprogramowania
- wiedza techniczna na poziomie eksperckim w zakresie metodologii opracowywania oprogramowania (Lean/ Kanban/ Agile), projektowania i wdrażania, w celu zapewnienia alternatywnych rozwiązań technicznych
- wykształcenie wyższe, kierunek Informatyka lub inne pokrewne lub w przypadku braku takiego wykształcenia doświadczenie w zarządzaniu zespołami menadżerów aplikacji i programistów
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- umiejętność zarządzania zespołami technicznymi >50 osób
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i umiejętność rozwiązywania problemów
- dobre zrozumienie całego procesu rozwojowego projektu w celu jego pomyślnego wdrożenia, obejmującego: specyfikację, dokumentację, zapewnienie jakości i wdrożenie
- nastawienie na realizację potrzeb klienta
- profil lidera, prawdziwa pasja do pracy z ludźmi i umiejętność tworzenia dobrze funkcjonujących organizacji
- pragmatyczny wizjoner, który potrafi zrozumieć i przełożyć potrzeby biznesowe klientów w praktyczne rozwiązania technologiczne
oferujemy:
- pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem zagranicznym
- przyjazną atmosferę w środowisku nastawionym na współprace, wymianę doświadczeń i nieustanny rozwój
- bieżące wyzwania we wszystkich obszarach organizacji
- aktywny udział w planowanej ekspansji firmy na rynku lokalnym i zagranicznym
- regularny kontakt z oddziałem w Wlk. Brytanii i centralą firmy w USA
- odpowiednie na danym stanowisku wynagrodzenie oraz pakiet socjalny zgodny z polityką personalną firmy