Dla naszego klienta, polskiej firmy wchodzącej w skład holdingu, poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:
Warszawa Nr ref: DCC/X/JK |
Usługi
|
Dyrektor Zarządzający Call Center (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- nadzorowanie, zarządzanie i monitorowanie wydajności sprzedaży zespołu Call center
- realizacja miesięcznych i rocznych planów sprzedażowych
- rekrutacja, wdrażanie nowych pracowników, monitoring jakości rozmów, coaching, rozwój umiejętności, motywowanie pracowników
- opracowywanie skryptów rozmów dla zespołów telemarketingowych
- rozpoznawanie potrzeb biznesowych klientów, zaprojektowanie, uruchomienie i zarządzanie procesem realizującym te potrzeby (scenariusz pracy, telepracownicy, portal firmowy)
wymagania:
- kilkuletnie, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku z udokumentowanymi osiągnięciami w sprzedaży, w tym również na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem zespołami, preferencyjnie w branży telekomunikacyjnej, finansowo-bankowej, bądź w sprzedaży wysyłkowej
- wykształcenie wyższe
- płynna obsługa komputera, w tym Excela na poziomie zaawansowanym
- wysoka świadomość handlowa i nastawienie na cel
- kreatywność i umiejętność poszukiwania ciekawych rozwiązań
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolności przywódcze
- samodzielność, inicjatywa, pomysłowość
- bardzo dobra organizacja pracy, wysoka motywacja i entuzjazm
oferujemy:
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem polskim
- dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów
- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy