Dla naszego klienta, firmy Shell Polska, jednego z największych koncernów energetycznych na świecie, globalnej grupy firm energetycznych i petrochemicznych, zatrudniającej ok. 92 tys. pracowników w ponad 70 krajach poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:

wielkopolskie, zachodniopomorskie i lubuskie
Nr ref: PHP/S/JK
Paliwowa

Field Based Account Manager / Przedstawiciel Handlowy w Dziale Kart Paliwowych (oferta archiwalna)

zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • sprzedaż B2B- kart paliwowych oraz usług pokrewnych w branży CFM (Car Fleet Management) w podległym rejonie
  • realizację założeń sprzedażowych poprzez zarządzanie relacjami z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
  • planowanie, monitorowanie i realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych dotyczących marży, wzrostu wolumenu sprzedaży, zaległości płatniczych
  • konsekwentne stosowanie najlepszych standardów sprzedaży z jednoczesnym, umiejętnym wykorzystaniem narzędzi CRM w celu maksymalizacji procesu sprzedażowego
  • wspieranie rozwoju innowacyjnej i kompleksowej oferty kart paliwowych dla klientów (Customer Value Proposition) pozwalającej na przejście od pozycji dostawcy do relacji partnerskich w środowisku ukierunkowanym na wniesienie realnej korzyści/ wartości dla klienta
  • zrozumienie krótkoterminowych / długoterminowych potrzeb klientów, modeli biznesowych, kluczowych wartości, wyzwań i możliwości w celu maksymalnego dostosowania oferty i usługi do profilu działalności klienta, prowadzenie tzw. działań i rozwiązań „szytych na miarę”
  • pozyskiwanie wiedzy o trendach w rozwoju rynku, mocnych i słabych stronach konkurencyjnych ofert, regularny monitoring rynku
  • prowadzenie negocjacji cenowych z klientami, przygotowanie kosztorysów i propozycji oraz uzgadnianie wszystkich wymogów operacyjnych w tym: ceny, zamówienia, warunki płatności itd. (przy wsparciu zespołu Działu Obsługi Klienta)

wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży z udokumentowanymi sukcesami (w sprzedaży kart paliwowych będzie atutem, ale brane będą pod uwagę również osoby z doświadczeniem w sprzedaży usług / produktów dla flot samochodowych)
  • znajomość narzędzi CRM (konieczne wcześniejsze doświadczenie i pełne zrozumienie pracy z CRM)
  • swobodne użycie programów MS Office
  • niezbędna co najmniej dobra znajomość j. angielskiego ( komunikacja w firmie w j. angielskim, materiały, szkolenia)
  • wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat)
  • udokumentowane kompetencje sprzedażowe i negocjacyjne
  • nastawienie na wynik i umiejętność realizacji wielu zadań jednocześnie
  • wysokie umiejętności interpersonalne, budowania i podtrzymywania relacji na każdym poziomie
  • wiarygodność, uczciwość i transparentność w postawie i zachowaniu
  • umiejętność pracy w bardzo dynamicznym środowisku, adoptowania się do zmian, podążania za nimi, samo sterowność, niezależność w działaniu i planowaniu swojej pracy, szybkie przyswajanie wiedzy i wysoka motywacja do działania
  • naturalna otwartość i szczere zainteresowanie branżą, pogłębianiem wiedzy o rynku, dążenie do samorozwoju
  • nastawienie na współpracę

oferujemy:

  • pracę w międzynarodowej korporacji o wysokich standardach etycznych i mocno ugruntowanej pozycji na rynku     
  • bogaty program szkoleniowy, możliwość rozwoju i ciekawa ścieżka kariery w ramach struktury firmy
  • wynagrodzenie  podstawowe i atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop)
  • przyjazną atmosferę pracy
  • pracę w charakterze home- office, podległość służbowa  pod Sales Team Leader w Warszawie

Oferta archiwalna

Aktualnie nie można aplikować na to stanowisko

Sprawdź aktualne oferty