Dla naszego klienta, firmy Shell Polska, jednego z największych koncernów energetycznych na świecie, globalnej grupy firm energetycznych i petrochemicznych, zatrudniającej ok. 92 tys. pracowników w ponad 70 krajach poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko:
wielkopolskie, zachodniopomorskie i lubuskie Nr ref: PHP/S/JK |
Paliwowa
|
Field Based Account Manager / Przedstawiciel Handlowy w Dziale Kart Paliwowych (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- sprzedaż B2B- kart paliwowych oraz usług pokrewnych w branży CFM (Car Fleet Management) w podległym rejonie
- realizację założeń sprzedażowych poprzez zarządzanie relacjami z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
- planowanie, monitorowanie i realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych dotyczących marży, wzrostu wolumenu sprzedaży, zaległości płatniczych
- konsekwentne stosowanie najlepszych standardów sprzedaży z jednoczesnym, umiejętnym wykorzystaniem narzędzi CRM w celu maksymalizacji procesu sprzedażowego
- wspieranie rozwoju innowacyjnej i kompleksowej oferty kart paliwowych dla klientów (Customer Value Proposition) pozwalającej na przejście od pozycji dostawcy do relacji partnerskich w środowisku ukierunkowanym na wniesienie realnej korzyści/ wartości dla klienta
- zrozumienie krótkoterminowych / długoterminowych potrzeb klientów, modeli biznesowych, kluczowych wartości, wyzwań i możliwości w celu maksymalnego dostosowania oferty i usługi do profilu działalności klienta, prowadzenie tzw. działań i rozwiązań „szytych na miarę”
- pozyskiwanie wiedzy o trendach w rozwoju rynku, mocnych i słabych stronach konkurencyjnych ofert, regularny monitoring rynku
- prowadzenie negocjacji cenowych z klientami, przygotowanie kosztorysów i propozycji oraz uzgadnianie wszystkich wymogów operacyjnych w tym: ceny, zamówienia, warunki płatności itd. (przy wsparciu zespołu Działu Obsługi Klienta)
wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży z udokumentowanymi sukcesami (w sprzedaży kart paliwowych będzie atutem, ale brane będą pod uwagę również osoby z doświadczeniem w sprzedaży usług / produktów dla flot samochodowych)
- znajomość narzędzi CRM (konieczne wcześniejsze doświadczenie i pełne zrozumienie pracy z CRM)
- swobodne użycie programów MS Office
- niezbędna co najmniej dobra znajomość j. angielskiego ( komunikacja w firmie w j. angielskim, materiały, szkolenia)
- wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat)
- udokumentowane kompetencje sprzedażowe i negocjacyjne
- nastawienie na wynik i umiejętność realizacji wielu zadań jednocześnie
- wysokie umiejętności interpersonalne, budowania i podtrzymywania relacji na każdym poziomie
- wiarygodność, uczciwość i transparentność w postawie i zachowaniu
- umiejętność pracy w bardzo dynamicznym środowisku, adoptowania się do zmian, podążania za nimi, samo sterowność, niezależność w działaniu i planowaniu swojej pracy, szybkie przyswajanie wiedzy i wysoka motywacja do działania
- naturalna otwartość i szczere zainteresowanie branżą, pogłębianiem wiedzy o rynku, dążenie do samorozwoju
- nastawienie na współpracę
oferujemy:
- pracę w międzynarodowej korporacji o wysokich standardach etycznych i mocno ugruntowanej pozycji na rynku
- bogaty program szkoleniowy, możliwość rozwoju i ciekawa ścieżka kariery w ramach struktury firmy
- wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop)
- przyjazną atmosferę pracy
- pracę w charakterze home- office, podległość służbowa pod Sales Team Leader w Warszawie