Dla naszego klienta, europejskiego producenta i dystrybutora aktywnych substancji farmaceutycznych, odczynników, dodatków, sprzętu laboratoryjnego, firmy z wieloletnimi tradycjami, istniejącej od ponad 150 lat i rozpoczynającej działalność na rynku polskim poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko (jednoosobowa reprezentacja firmy zagranicznej na terenie Polski (start-up). Oferta skierowana do osób zainteresowanych pracą Home Office):
cała Polska Nr ref: JM/X/JK |
Chemia
|
Junior Export Area Manager (Poland) (oferta archiwalna)
zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- rozwój biznesu poprzez aktywną sprzedaż produktów firmy: aktywnych substancji farmaceutycznych, odczynników, dodatków, sprzętu laboratoryjnego przede wszystkim na rynkach zagranicznych: Niemcy, Szwajcaria, UK ale również w mniejszym stopniu na rynku polskim
- przeprowadzanie planowych działań w regionie służących wykonaniu założonych celów i zwiększeniu sprzedaży produktów
- regularne wizyty u klientów zmierzające do rozwoju i zwiększania wolumenu sprzedaży
- regularny monitoring rynku i bieżące raportowanie do zarządu na temat sprzedaży i pojawiających się możliwości biznesowych oraz wszelkich działań w wydaniu konkurencji
- czuwanie nad uzgodnionymi terminami płatności wynikającymi z umów z klientami
- raportowanie i informowanie zarządu o osiągniętych rezultatach w regionie
- odpowiedzialność za szybką i profesjonalną obsługę lokalnych klientów w zakresie zapytań, skarg i innych wszelkiego rodzaju wątpliwości
- budowanie wizerunku firmy na rynku polskim
wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży B2B w zakresie aktywnych substancji farmaceutycznych lub odczynników, polimerów, rozpuszczalników, syntez na zamówienie
- wykształcenie wyższe, preferowane chemiczne, biotechnologiczne ale brane będą również pod uwagę osoby z innym wykształceniem kierunkowym
- doświadczenie w sprzedaży wyżej wymienionych produktów na rynkach zagranicznych, warunek konieczny
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
- znajomość obsługi komputera, Pakiet Ms Office
- samodzielność i duża motywacja do osiągania założonych celów
- elastyczność i umiejętność dostosowywania się do różnego typu klientów
- inicjatywa i kreatywność
- umiejętność podejmowania decyzji
- gotowość do częstych wyjazdów krajowych i zagranicznych (90% czasu, 2-3 tygodnie w ciągu miesiąca)
- aktywność i łatwość nawiązywania kontaktów
oferujemy:
- pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem zagranicznym
- możliwość uczestniczenia w projekcie start-upowym w jego początkowej fazie i aktywnego kształtowania wizerunku firmy na rynku polskim i rynkach zagranicznych
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz zmienne uzależnione od osiągniętych wyników
- narzędzia niezbędne do pracy na danym stanowisku
- zatrudnienie w charakterze home office